Qualsevol nit pot sortir el sol

18/2/12

Els pisos d'estudiants

Des de fa aproximadament 1 any i 4 mesos vaig decidir sortir del niu dels meus estimats pares i obrir les ales per iniciar un nou vol destí a un nou pis.
Tenia ganes de viure aquesta experiència i després d'estar mesos i mesos buscant pisos compartits ASSEQUIBLES vaig tobar-ne un a la vil·la que desitjava. He nascut a la mateixa vil·la i prentc viure-hi molts anys més (A no ser que em toqui la loteria i me'n vagi a viure en una caseta lluny de la ciutat dels fums).

Bé, quan va arribar el moment de dir Me'n vaig, ja em van estar preparant psicològicament els amics (compte Ipon que viuràs envoltada de ronya i que hi haurà gent que no netejarà i que tractaràs amb descoenguts i a saber què poden fer). Per altra banda tenia a mons pares dient-me (NO tuppers, No roba per rentar No roba per planxar). Després d'aquestes advertencies, tenia encara més ganes d'emprendre el vol.

Dit i fet, l'Ikea va ser la font de la meva inspiració per decorar la meva microhabitació de 2,75 x 2,22m2 que va quedar espectacularment bé.

Hi esteu tots convidats a prendre un cafè, això si, prohibit el pas a TOT AL·LÈRGIC ALS ÀCARS! No tinc antídots contra un atac al·lèrgic i prefereixo estalviar-me una trucada al 112. (En aquest pis, a part de viure-hi quatre joves hi habiten també les boles de pols del desert)

Després d'aquesta breu introducció, obriré la categoria pisos d'estudiants per explicar les bogeries, incoherències i altres coses divertides que passen en aquest pis.


1 comentari:

  1. Saps que jo sóc al·lèrgic als àcars? xD

    http://www.youtube.com/watch?v=zZ9kdzAikzU

    ResponElimina